Strojanovi spet v akciji

‘To so žvali, ne ljudje’, tako hčerka danes na sodišču napadenega Predraga Zogovića o Strojanovih. Malo prej je Jelka Strojan s pestmi obračunala z Zogovićem, ki si je drznil pred sodiščem povedati, da sta ga Zdenko in Igor Strojan izsiljevala in mu zlomila čeljust. Ob ‘in sem ga na gobec’ Jelke Strojan si tega gotovo ne bi mislili, mar ne.

Da, to so prav tisti Strojanovi, za katere se je ob obilici žalostnih usod drugih Slovencev potegnil bivši predsednik Janez Drnovšek. In pri tem na razjarjene vaščane, ki so se odločili obraniti svoj ljubi mir, skušal vplivati s sklicevanjem na krščanstvo ter jih spraševal, če so ljudje. On, njuejdžer z na pol norimi idejami o rešitvi človeštva, on, ki se je zavzel za ljudi, ki zdaj ne plačujejo položnic, medtem ko  jih mnogi drugi zaradi gospodarske krize preprosto ne morejo. Bilo bi smešno, če ne bi bilo tako tragično.

Na žalost se Janez Drnovšek, ta mesija, ki ni rešil nikogar in ničesar, danes ne more opravičiti krajanom Ambrusa in Zagradca. Ker bi se moral! In ni edini!

Share/Bookmark

15 Comment(s)

  1. Kocine mi gredo pokonci, ko o ciganih pametujejo “oni” iz Ljubljane, ki jih najverjetneje še niso videli drugje kot po TV. Od mene so oddaljeni cca. 300 m in vem kako je, prav tako pa se ciganska naselja ali cigani ne morejo primerjati med seboj. Tile iz Zagradca so resnično nenormalni, bivša sošolka je bila iz sosednje vasi.

    Mikec | Apr 7, 2009 | Reply

  2. Verjetno sem to na tem blogu že napisal, pa velja ponoviti. Ob vsemu rompompomu (pun intended!) sem doma predlagal, da se razglasimo za cigane. Tako bi se lahko potegovali za kako dodatno nepremičnino, morebiti v središču Kapitalke, nihče ne bo težil, če se šoloobvezni otroci ne bišolali, zastonj zdravstvo (samo s pištolo, za katero nimamo dovoljenja v bolnico, pa vse poštimajo), praktično zastonj hrana na sosedovem vrtu, cel kup ljudi na državni plači, ki zastopa samo naše interese, in še in še.

    romunov | Apr 7, 2009 | Reply

  3. No, jaz ne povezujem neposredno romskega problema s problemom Strojanovih :) Mislim, da je na mestu, da to vedno znova ponavljam. Tako je tudi neumestno, da bi me kdo imel za malega nacija (če bodo koga slučajno prsti zasrbeli) ker mi gredo Strojanovi močno na živce in bi jim priporočil kakšno zdravilo, ki ga pa zaradi občutljivosti slovenskih želodcev ne morem obelodaniti na blogu. :) Tudi mojih številnih osebnih (velikokrat negativnih) izkušenj s to skupnostjo ne bi rad omenjal.

    Držati se je treba zakonov. Nekdo se jih ne drži. Kje tukaj potem leži problem? V barabah ali v tistih, ki barabam pustijo, da so barabe? Pri obojih verjetno. Sicer pa so tam v Ambrusu verjetno zelo veseli, da imajo mir pred to družino.

    Itak, vprašanje? Če državi dovolj dolgo groziš, ti popusti? To je pa nevaren vzgled! Ampak na žalost se prevečkrat zdi tako.

    Jin | Apr 7, 2009 | Reply

  4. Cigani- predvsem pa Strojanovi- so produkt neke že zdavnaj preživele miselnosti, ko se je za določene posameznike in skupine ustvarjalo poseben status priviligirancev.
    Danes, ko je hudič že ušel iz steklenice, ga bomo težko spravili nazaj. Kajti imamo kar nekaj različnih nevladnih društev, ki še dodatno onemogočajo normalno in varno življenje v naši državi.
    V bistvu pa ni treba veliko. Potrebno je le to, da imajo VSI DRŽAVLJANI ENAKE DOLŽNOSTI in potem tudi ENAKE PRAVICE. Dolžnosti sem namenoma postavila na prvo mesto.

    milena | Apr 8, 2009 | Reply

  5. O tem sem že pisal (itak se ponavljam)
    http://jinovsvet.com/blog/index.php/2008/10/26/zakaj-se-v-zvezi-z-romskim-nasiljem-nic-ne-premakne/

    jin | Apr 8, 2009 | Reply

  6. Vedno bolj sem prepričan da imamo v naši državi cigane in Rome, samo da je prvih več.
    Zdaj bomo videli pravno državo. Če bi jaz na sodišču pričo udaril bi bil kaznovan in zaprt, strojanko pa si ne bodo upali kaznovat.

    marjon | Apr 8, 2009 | Reply

  7. Ne bi se mogel bol strinjat za komentarjem 6(marjon), ta udarec na sodišču je še najman kar se lahko zgodi, sam imam vikend blizu Dečje vasi in lahko smo potrdim tiste besede une hčere pretepenega fotra, to so žvali, dobesedno, strah in trepet vse dolenjske, dokler so bili samo vlomi v vikende in hiše(v mojega so vlomili trikrat v dveh letih) je še nekako šlo, ko pa so se začele grožnje in pretepi, izsiljevanja, je bilo pa že preveč, poleg tega sem vedno moral merkati, da ja misem otrok spustil na cesto, ker nikoli nisi vedel izza katerega ovinka bo priletel cigan z neregistriranim avtomobilom, in tisto kar se je dogajalo 4 leta nazaj je bil vrh ledene gore!!!
    Tukaj je pravna država odpovedala ne celi črti, policja si ni upala narediti nič, zato ker za vsakega policista posebej točno vedo kje je doma, kam otrok v šolo hodi in žena v službo, če bi to slišal na cesti, bi zadevo vzel z rezervo, ko pa to slisiš od policista, je pa zadeva zelo resna!!!!

    lala | Apr 8, 2009 | Reply

  8. Če policija ne zmore, imamo vojsko. Samo ustrezen zakon za delovanje oboroženih sil tudi znotraj države v mirnem času je potrebno imeti

    Jin | Apr 8, 2009 | Reply

  9. Ja sej ne vojska, samo če bi pa njo začeli pošiljati vsakič, ko policja odpove bomo pa enaki kot Italijani in nas bodo zmerjali s fašisti! Jest vseen mislim, da bi prvo morali državo nasploh v red spravit, ker imamo bolj balkansko od balkancev!

    lala | Apr 8, 2009 | Reply

  10. Ne, saj vojska je samo zadnji branik države zakonov. In zakoni morajo biti za vse enaki, sicer država nezadržno drsi v nemire. Se strinjam, da je potrebno it lepo po vrsti in da je najprej na vrsti policija, pa tožilstvo, pa sodstvo in tako naprej.

    Pričakoval bi še več odgovornosti s strani medijev, da tistemu, kar je črno, rečejo črno in niso le kremplji na rokah določenih političnih opcij, ki jih izkoriščajo v medsebojnih obračunih. Strojani so namreč prav to. Posledica političnih obračunov, ko bi v resnici morali biti samo primer za policijo in sodstvo.

    jin | Apr 8, 2009 | Reply

  11. Se strinjam mediji so v tej državi velik problem, sej če si pogledamo lastniško strukturo je zadeva jasna. Pa ne samo, da so objekt za medsebojno politično obračunavanje, za to so še prokleto dobro plačani!!

    lala | Apr 8, 2009 | Reply

  12. Kdaj boste razumeli, da ne policija, ne vojska, NE BOSTA zaščitili ljudstva? Tam so le zato, da držijo jezne množice pred strmoglavljenjem koruptivne vlade ali kakih bogatašev. Kar pomislite kdaj vidite policijo. Ko so protesti in ropi bank (think Hollywood), drugače pa nas buzerirajo na cesti, ker ne voziš v prvi prestavi, da naših dragocenih otrok ne dobiš na vetrobransko steklo.

    Zato je vedno, in vedno tudi bo, prva obramba pred nepridipravi samoobramba. Ker sem znanstvenik in eksperimentator, pa dajmo vsem Dolenjcem SPAS12 in kartonček nabojev inglejmo kako se spreminja struktura nasilja.

    Pred časom sem slišal dobro reklamo, ki je šla nekaj v smeri: komu raje zaupaš, policiji, ki lahko (če sploh) pride s 100 km/h ali kroglji, ki potuje s hitrostjo 1000 km/h?

    romunov | Apr 10, 2009 | Reply

  13. Jaz nimam kakšnih posebej slabih izkušenj s policijo, pa tudi razumem, da je potrebno preganjati voznike, ki se ne držijo pravil.

    Drugo je stvar posedovanja orožja. Itak, da posedovanje orožja samo po sebi ne pomeni več kriminala, samo da je celotna družba koliko toliko delujoča. Kriminalce lahko odvrača strah pred oboroženo žrtvijo, ne bi pa rekel, da se morajo cele skupnosti pred ljudmi tipa Strojanovi boriti z orožjem in na svojo pest. To bi preprosto lahko storila država, če bi bilo le malo politične volje. Saj, mar je res problem poslati na teren več policije in ji dati pooblastila, da lahko tudi malo bolj grobo obračuna z nepridipravi, če so ti pripravljeni uporabiti nasilje? Sodišča je tudi mogoče za takšne primere napolniti s policijo in malo pospešiti postopke, da se barabini znajdejo v zaporu.

    Jin | Apr 10, 2009 | Reply

  14. Meni se zdi, da ni problem v premalo pooblastil policije, ampak to, da policajem osebno grozijo. Tako jih tudi razumem, da so inaktivni pri proaktivnem (hehe) preganjanju zlikovcev, ker se jim “ne splača”, ker na koncu lahko nasrkajo njihove družine. Pa to ni tako samo s Cigani/Romi (kakorkoli jim že pač rečejo). Sploh v manjših mestih in naseljih imajo tisti, ki se vsaj polni delovnik na dan ukvarjajo z mutnimi posli, na “broju” vse policaje.
    Ob tem se seveda sprašujem kako rešiti to problematiko (pa ne na papirju oz. v ).

    romunov | Apr 12, 2009 | Reply

  15. Če jim grozijo, pa naj potem samo izvedbo aretacij prepustijo neki centralni specialni enoti, ki bo zamaskirana in neprepoznavna za kriminalce. Vedno je fajn poslati specialce tipa SWAT team v akcijo.

    Jin | Apr 12, 2009 | Reply

1 Trackback(s)

  1. Jul 24, 2010: from Potreben je drugačen pristop k boju z nestrpnostjo : Jinov svet

Post a Comment