Vsi duhovniki so pedofili

Človek ob poročanju medijev že dobi takšen občutek. In ko vam neki španski kardinal primerja spolne zlorabe otrok s splavom, nekateri dobijo še dodatna krila v svojem pljuvanju po RKC. Da, RKC je degenerirana, pošastna, zločinska organizacija, ki jo je potrebno uničiti. Bati se je le, da bi nekateri takoj zatem pobili še vse kristjane.

Razumljivo je, da se ljudje raje spravljajo na zlo, ki ga poznajo in tako so mnogo bolj tiho ob neverjetnih zločinih, ki se dogajajo v imenu one druge religije miru, to je Islama. Govorimo o pohabljanju, o obglavljanju, o metanju kisline po obrazih lepih deklet, o grožnjah in da, celo o terorizmu. Muslimani so po večini daleč proč, prisotnost RKC pa je očitna, saj ne morete mimo cerkvic po hribih in gričkih, ki dokazujejo, da je krščanstvo vseprisotno, pa če se s tem strinjamo ali ne. Jasno je tudi, da je prav RKC v preteklosti bila tista konservativna in nazadnjaška sila, ki je nasprotovala napredku na področju socialnih odnosov, da je bila to institucija, ki je ženske še najraje videla kot stroje za rojevanje, ljudi pa kot poslušne ovce.

Španski kardinal Martinez Sistach je v intervjuju za katalansko TV 3 ponovil že znano stališče ne samo RKC, pač pa večine krščanskega sveta, da je splav umor.  Primerjal ga je s Holokavstom, rekoč, da:

nas Sveto Pismo uči, da sta bila moški in ženska ustvarjena po Božji podobi. Dotakniti se moškega ali ženske je dotakniti se Boga. Ubiti človeško bitje je ubiti Boga.

Spoštovati bi morali vsako človeško življenje, ne glede na to, kakšno je, ker imamo vsi svoje omejitve. Če ne, bodo lahko živeli samo nekateri ljudje, ker živimo v egoistični in hedonistični družbi.

Pri tem gre njegove besede razumeti v kontekstu boja RKC v Španiji proti socialistični vladi in njenim predlogom, med katerimi je tudi tisti, da bi lahko tudi dekleta nad 16 let opravila splav in to brez vednosti staršev. Proti temu je po Španiji marca letos protestiralo okoli pol milijona ljudi.

Je pa kardinala zaneslo na spolzka tla, ko si je drznil primerjati spolne in druge zlorabe na Irskem, kakor so bile obelodanjene v Ryanovem poročilu,  s splavom. Seveda je te zlorabe ostro obsodil, rekoč, da je potrebno nekatere duhovnike na Irskem obsoditi in da so storili zločine, za katere je potrebno prositi odpuščanja. Toda ko je, po njegovem mnenju milijone ubitih nerojenih otrok, primerjal z žrtvami spolnih zlorab, je prestopil mejo in kritikom na pladnju serviral strelivo, s katerim lahko še bolj veselo streljajo po RKC. Na tem mestu ni odveč opazka, da nas večina ne verjame, da gre pri splavu za umor, medtem ko ga skoraj ni na svetu, ki na spolne zlorabe otrok ne bi gledal kot na nekaj skrajno sprevrženega.

Jasno je, da tudi RKC niso v ponos pedofili v njihovih vrstah, a jasno je tudi, da se pri tem počutijo nelagodno, saj se jim zdi, kakor da je vsa ost boja proti pedofiliji usmerjena ravno proti njim, medtem ko se veliko manj govori o zlorabah, ki se dogajajo v družinah, ni pomembno ali so te  krščanske ali ateistične,  po šolah in vrtcih, bolnišnicah in drugih ustanovah. Zdeti se jim mora, da so tarča napada, ki nima nobene zveze s pedofilijo, pač pa je del poizkusa, kako celotno RKC diskreditirati in odstraniti ne samo vpliv institucije, pa pa tudi vpliv kristjanov na družbo okoli sebe.

Napak je trditi, da RKC podpira pedofilijo ali jo na kakršen koli način skuša predstaviti kot sprejemljivo. Po drugi strani je res, da boj z zločinci znotraj duhovniških vrst do zdaj ni bil dovolj odločen. Ponekod, kot na Irskem,  je institucija raje vse skupaj pometla pod preprogo, kot se soočila z resničnostjo,  zaradi česar je kritikom lažje trditi, da je vsa RKC, pa celo večina krščanstva, v osnovi nagnjena k takšnim zlorabam, čeprav je po malo premisleka jasno, da se pedofili najraje zavlečejo v poklice, kjer imajo dostop do svoji žrtev. Tudi zaradi tega bi kazalo preverjati, kdo vse uči in varuje otroke po vrtcih, šolah in bolnišnicah, ne samo, kdo je tisti, ki o veri poučuje mladino.

Share/Bookmark

10 Comment(s)

  1. “Napak je trditi, da RKC podpira pedofilijo ali jo na kakršen koli način skuša predstaviti kot sprejemljivo.”

    Reči, kar hočeš, ampak dejstvo je, da reakcije RKC na grozote, ki so jih izvajali monstrumi na Irskem, niso niti blizu reakcijam, ki bi jih pričakoval od čutečih, sočutnih, humanih ljudi. Si prebral Ryan report!? Kako lahko sploh komu pride na pamet, da ob takih grozljivkah reagira z igranjem žrtve, češ “ubogi mi, zdaj nas bodo sovražniki cerkve še bolj napadali” - da sploh ne govorim o izjavi westminstersega nadškofa, da soočenje STORILCEV s svojimi preteklimi dejanji zahteva pogum!

    Človek, ki se zaveda, kakšne grozne posledice so imela njegova grozljiva dejanja, in jih obžaluje, se popolnoma osredotoči na izražanje obžalovanja ter na trud, kako karseda omiliti posledice svojih dejanj, ne pa da jamra, kako ga zdaj nihče ne mara, in kako pogumen je, ker se sploh “sooča”. Da ne omenjamo, da se s tem sooča zato, ker ga je v to prisilila pravna država, ne pa slaba vest.

    In zdaj irska cerkev trdi, da ne bo mogla povrniti več kot 10% škode, ostalo bodo pa lepo pobrali iz davkov, kar pomeni, da bodo žrtve odškodnino plačale same sebi. Kaj pri tem počne Vatikan, ki se dobesedno utaplja v zlatu?

    Ne morem ti povedati, kakšen neizmeren gnus čutim do ljudi, ki so pri razkritju takšnih grozotnih zločinov nad človeštvom SPLOH sposobni misliti sami nase in se iti žrtve.

    Tea | Jun 1, 2009 | Reply

  2. Mogoče pa bo to pripomoglo, da bo pedofilija prišla na spisek smrtnih grehov ob naslednji reviziji.

    romunov | Jun 1, 2009 | Reply

  3. Dva dobra članka v zvezi s spolnimi zlorabami:

    http://radio.ognjisce.si/novice/komentar/20090522490397315918.php

    in pa

    http://radio.ognjisce.si/novice/komentar/20090527375390179372.php

    Sam sem tudi nekaj napisal v zvezi s kardinalovo izjavo. Te pa popravljam, in sicer to je izrekel kardinal Antonio Canizares in ne Martinez Sistach, kakor si napisal.

    Vsebinsko se, žal, nimam časa poglabljati.

    SebastjanErlah | Jun 1, 2009 | Reply

  4. Nimam časa prebrati člankov celoti in sem ju le bežno preletela, toda v oči so mi padli izrazi kot “vzgoja s trdo roko” in “tudi mi smo bili kdaj tepeni”. Na Irskem je šlo je za zverinska mučenja, ki so bila SISTEMATIČNA, in torej ni šlo le za nekaj izjem, ki jih je “zaneslo na stranpot”. Ker menim, da lahko po branju Ryanovega poročila le človek brez kančka vesti take metode primerja z vzgojnim “šeškanjem”, bom raje sklepala, da poročila nisi prebral.

    Mogoče pa te bo bolj ganila osebna izpoved ene od žrtev. http://www.butterfliesandwheels.com/articleprint.php?num=230

    Tea | Jun 1, 2009 | Reply

  5. Tea,
    Vatikan nima veliko zveze z irsko zadevo in to je tudi njihov problem. Rešitev je v tožbi proti vsem zločincem, vendar pa se mi malo dozdeva, da gre tukaj za malo globlji problem, to je, da sta bila cerkev in država na Irskem zlizani in tako tudi določene državne institucije ščitijo zločince. Še en dober argument za dosledno ločevanje cerkve od države. Ryanovo poročilo pa ne navaja samo spolnih zlorab, ampak kaže na brutalno discipliniranje otrok.

    RKC se seveda boji posledic. Ko bi morala z ognjem in mečem preganjati hudodelce, se boji za svoj ugled. Reciva, da v RKC preprosto ni dovolj poguma, da bi se začelo s temeljito čistko. Ne vem kako imajo to organizirano, ampak jaz bi pričakoval, da bi RKC z vsemi svojimi kadri ustanovila poseben oddelek za boj proti pedofilom, ki bi ga potem uporabljali kot notranjo policijo in ki bi potem dosledno vse dokaze zbrane proti zločincem predajal naprej policiji.

    Bi pa rekel še nekaj. Spolno zlorabljanje otrok je premalo kaznovano, sploh v Sloveniji. Kazni so sramotno nizke in premalo sredstev je namenjeno preganjanju teh zločincev. Na primer, zakaj se ne pogovarjamo o kemični kastraciji pedofilov, o preverjanju ljudi, ki jih zaposlujejo naše šole, o primernih kaznih za takšne zločine? To ni samo stvar RKC, to je širši problem, s katerim se moramo soočit.

    Jin | Jun 1, 2009 | Reply

  6. Sebastjan,
    hvala za popravek. Dokaj obširen članek, ki sem ga bral na to temo, je očitno imel navedeno napačno ime.

    Jin | Jun 1, 2009 | Reply

  7. Islam je norost, o tem sem že pisal.

    Kar pa se RKC tiče, to kar je danes, je bedarija, beden spolitiziran preostanek izvorne misli, ki je nasledek situacije, ki je bila podobna današnjemu islamu. Država bi morala regulirati cerkev in jo prisiliti da se obnaša po zakonih države (prisiliti jo da spremeni pravila za vstop v in izstop iz cerkve, preprečiti prikrivanje kriminala, uveljaviti dosledno odškodninsko odgovornost…). Ne samo na Irskem, tudi pri nas. Ne pa da cerkev narekuje državi, kako naj se obnaša, pri tem pa se sklicuje na neke izmišljene številke…

    Strinjam pa s tem, da je splav uboj (ne umor).

    Človek je človek, od oploditve in prve delitve celice do smrti. Mi pa gre na živce krščanska hinavščina, ki deli človeka od narave (”človeško življenje, človek, blablabla”), vse ostalo, kar pa ni človek, pa je kaj? Drek? “Svetost življenja” pri čemer mislijo samo “človeško” življenje je izvorni greh krščanstva, iz katerega izvirajo vse tegobe preteklih 2000 let in tudi današnjega dne.

    Če je že kaj “svetega” v tem, je to sam pojav življenja, katerega integralni del je človek preko vseh ostalih vmesnih členov (prejšnjih človekov) do prvih primatov pa še nazaj … Človek ni nič posebnega glede na ostala bitja, nima nobene duše, ki je ostala bitja ne bi imela - ali jo imajo vsa bitja, ali pa nobeno; psihološko je danes že dokazljivo, da cerkev širi neresnice, ko opisuje ekskluzivne lastnosti človeka, celo če jih primerjamo z današnjimi človeku podobnimi opicami, pri čemer pa se redno pozablja na ostale ljudi iz skupine človečnjakov.

    Torej splav je uboj, ampak v nasprotju s cerkveno propagando, ni vsak uboj slab. Na primer uboj v samoobrambi je v redu; tudi za cerkev, kar ta redno pozablja. Ni pa samoobramba edini kriterij, kdaj je uboj dovoljen in glede tega nikakor ni treba spraševati cerkve za kakršne koli nasvete.

    nik | Jun 3, 2009 | Reply

  8. Za slovenske zaplankarje.
    Late term abortion
    Usually, preliminary procedures are performed over a period of two to three days, to gradually dilate the cervix using laminaria tents (sticks of seaweed which absorb fluid and swell). Sometimes drugs such as pitocin, a synthetic form of oxytocin, are used to induce labor. Once the cervix is sufficiently dilated, the doctor uses an ultrasound and forceps to grasp the fetus’ leg. The fetus is turned to a breech position, if necessary, and the doctor pulls one or both legs out of the birth canal, causing what is referred to by some people as the ‘partial birth’ of the fetus. The doctor subsequently extracts the rest of the fetus, usually without the aid of forceps, leaving only the head still inside the birth canal. An incision is made at the base of the skull, a blunt dissector (such as a Kelly clamp) is inserted into the incision and opened to widen the opening, and then a suction catheter is inserted into the opening. The brain is suctioned out, which causes the skull to collapse and allows the fetus to pass more easily through the birth canal. The placenta is removed and the uterine wall is vacuum aspirated using a cannula,
    Very tasty

    Primavera Sera | Jun 7, 2009 | Reply

  9. zbrisali so strani ,ki govorijo o pedofiliji na radio ognjisce.si
    in pol naj nekdo rece,da ne prikrivajo pedofilije.
    sram naj jih bo.
    vse pred zid in metek v celo.

    veso | Dec 25, 2009 | Reply

  10. http://radio.ognjisce.si/novice/komentar/20090522490397315918.php

    in

    http://radio.ognjisce.si/novice/komentar/20090527375390179372.php

    kje sta tile dve strani..?????????????????????

    veso | Dec 25, 2009 | Reply

Post a Comment